Aktualności
Konkurs Fotograficzny
- Szczegóły
- Utworzono: wtorek, 05, lipiec 2011 02:00
- Odsłony: 3271
Regulamin Konkursu Fotograficznego
„Gmina Chełm Śląski – moja mała ojczyzna”
Wójt Gminy Chełm Śląski ogłasza III edycję
konkursu fotograficznego pt.:
„Gmina Chełm Śląski – moja mała ojczyzna”
I. CEL KONKURSU
Celem konkursu jest wzbudzenie zainteresowania wśród dzieci i młodzieży tematyką związaną z lokalną społecznością i zainspirowanie do poszukiwań walorów naszej Gminy.
II. ADRESACI KONKURSU
Dwie kategorie wiekowe:
-
uczniowie szkół podstawowych
-
uczniowie gimnazjum i uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
III. KATEGORIE PRAC
Dla uczniów szkół podstawowych – tematyka dowolna (ciekawe miejsce, przyroda, spędzanie wolnego czasu, uroczystości, imprezy sportowe, Dni Chełmu, ważne wydarzenia itp.)
Dla uczniów gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych:
-
„Mieszkańcy naszej gminy” (portrety, ważne wydarzenia, prezentacja obyczajów, zwyczajów, uroczystości rodzinnych i lokalnych, formy spędzania czasu wolnego, pracy, sportu, itp.)
-
„Ciekawe miejsca” - budynki, przyroda.
-
Temat dowolny
IV. WARUNKI UCZESTNICTWA
-
W konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie były nigdzie publikowane, nie brały udziału w I i II edycji konkursu ani w żadnym innym konkursie.
-
Prace mogą być dziełem jednego autora albo dziełem zespołu osób.
-
Do konkursu można złożyć dowolną liczbę zdjęć. Mogą to być zdjęcia pojedyncze lub zestawy maksymalnie 5 zdjęć, które będą traktowane jako jedna praca – pod warunkiem wyraźnego opisu na odwrocie: '' Zestaw nr – ilość zdjęć (np.5) zdjęcie Nr (np.2).
-
W przypadku zgłoszenia przez jednego autora (ucznia gimnazjum lub szkoły ponadgimnazjalnej) więcej niż jednej fotografii, wśród prac powinna być fotografia z kategorii „ mieszkańcy naszej gminy”.
-
Technika wykonywania prac jest dowolna ( tradycyjna i cyfrowa). Zdjęcia powinny mieć format nie mniejszy niż 21×30 cm; w przypadku fotografii cyfrowej rozdzielczość minimum 300 dpi. (zalecane więcej).
-
Do zdjęć należy dołączyć płytę CD z nagranymi zdjęciami i opisem pliku nazwą identyczną jak zdjęcie – tytuł zdjęcia i godło autora.
-
Do konkursu można zgłosić fotografie wykonane w poprzednich porach roku.
-
Nie można zgłaszać fotografii tylko w formie cyfrowej, nie można też przesyłać fotografii mailem. Oceniane będą wyłącznie prace wydrukowane metodą fotolaboratoryjną.
-
Na odwrocie zdjęcia należy umieścić tytuł, miejsce i czas wykonania oraz godło autora ( na zdjęciach nie można zamieszczać żadnych danych autora!). Zdjęcia należy składać w zaklejonej kopercie, w której powinna też być druga zaklejona koperta oznaczona godłem autora, w której będzie wypełniona karta zgłoszenia ( dostępna na stronie internetowej www.chelmsl.pl,) a w przypadku osób niepełnoletnich również pisemna zgoda rodziców na udział w konkursie.
-
W przypadku portretów autor powinien uzyskać zgodę na rozpowszechnianie wizerunku osób portretowanych.
-
Uczestnik konkursu wyraża zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie i publikację złożonych fotografii oraz na przetwarzanie swoich danych osobowych przez organizatora konkursu.
-
Prace konkursowe stają się własnością organizatora, który może je wykorzystać z podaniem imienia i nazwiska autora – w materiałach promocyjnych gminy, w prasie oraz w internecie.
-
Zgłoszenie prac do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu.
V. CZAS TRWANIA KONKURSU
-
do 21 października 2011 r.
VI. MIEJSCE SKŁADANIA PRAC
Gminny Zespół Oświaty w Chełmie Śląskim
ul. Techników 25
41-403 Chełm Śląski
-
w kopercie z dopiskiem '' Konkurs fotograficzny – III edycja”
Najlepsze prace zostaną nagrodzone oraz wykorzystane w publikacji Kalendarza Gminnego na 2012 rok i innych wydawnictwach promujących naszą Gminę
Bliższe informacje można uzyskać w Gminnym Zespole Oświaty
w Chełmie Śląskim ul. Techników 25; tel. 032/ 225-66-50
>>Tutaj<< Karta zgłoszenia