Aktualności
Projekt „Kodowanie w bibliotece”
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 27, grudzień 2018 10:09
- Odsłony: 2398
Gminna Biblioteka Publiczna w Chełmie Śl., jako jedna z 113 bibliotek z całej Polski, zakwalifikowała się do projektu „Kodowanie w bibliotece”, stanowiącego część Programu Rozwoju Bibliotek.
W ramach projektu chełmska książnica otrzyma trzy tablety, trzy gry edukacyjne Scottie Go!,trzy roboty Photon w wersji edukacyjnej (z dostępem do bazy scenariuszy) wraz z akcesoriami: matą edukacyjną, kompletem fiszek do ćwiczeń na macie oraz Magic Dongle do podłączenia Photona do komputera (po jednym Dongle na robota).
Celem projektu „Kodowanie w bibliotece” jest dostarczenie bibliotekom publicznym sprzętu służącego do nauki kodowania oraz wiedzy na temat podstaw kodowania w celu organizacji zajęć o tej tematyce, a także promowanie wizerunku bibliotek publicznych jako instytucji zapewniających dostęp do twórczo realizowanej edukacji pozaformalnej uzupełniającej kompetencje zdobywane przez dzieci i młodzież w szkołach.