Aktualności

Informacja dla Rolników

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z art. 6d ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2025 r. poz. 1344), rolnicy mają możliwość złożenia wniosku o przekazanie 1,5% należnego podatku rolnego na rzecz wybranych organizacji rolniczych.

Termin składania wniosków:

  • od 1 marca do 15 listopada każdego roku w urzędzie gminy właściwym dla miejsca położenia gruntów, od których naliczany jest podatek rolny.

Wniosek o przekazanie 1,5% podatku rolnego znajduje się w załączeniu do niniejszej informacji. 

https://www.podatki.gov.pl/media/9803/rpu-1-01-13.pdf

ZRPU -załącznik do wniosku RPU-1

https://www.podatki.gov.pl/media/9804/zrpu-1-01-07.pdf

Na ulotkce informacje o możliwości przekazanie 1,5%.

STAROSTWO POWIATOWE

Obywatel

 

CEIDG

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia

Biznes.gov.pl

Stowarzyszenie Gmin Górniczych

sgg

Klauzula informacyjna dla interesantów Urzędu Gminy w Chełmie Śląskim (RODO) rozwiń
Zamknij
Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że strona www.chelmsl.pl w celu realizacji usług korzysta z plików cookie. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na instalację jednego lub kilku plików cookie na urządzeniu końcowym.